TOMASETTO T4 BLUE LPG AYARI HARİTA VE ENJEKSİYON SÜRELERİ RESİMLİ

Konusu 'TOMASETTO LPG AYARI VE PROGRAM ANLATIMLARI' forumundadır ve mahirK tarafından 8 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    selamlar araçta lpg kacagı vardı uzun çabalar sonuncunda enj. bağlı hortumda yırtılma varmış neyseki değiştirdik. nuzulları 3,00 yapmadan önce 2,5 ile deldik kaliribasyon yapamadık nuzulların büyük olduğu hata verdi araç rolantada arada bi tekleme yapıyordu hem lpgde hem benzinde benzin enj sürelerini eşit miktarda idi fakat aracın çekişi düşük dü orayı kurdala şurayı kurdala kafamıza göre bir ayar ortaya çıktı işte o ayar resimleri
     
  2. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
  3. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    bu şekilde performans süperdi ama enje. süreleri eşit değil idi bu ayardan sonra sunu yaptık manuel ayardan yapmaya çalıştık olmadı[​IMG]
     
  4. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    selamlar cevaplarınızı bekliyorum
     
  5. EGR

    EGR LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    531
    Beğenilen Mesajları:
    211
    Aracın motor bilgilerini yazarmısın nozul ölçün nedir süreler güzel gözüküyor ma haritayı detaylı incelemek lazım.
     
  6. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    arac opel vectra 2000 motor 150 hp nuzullar 2,5 enson haritada düzeltme yapıldı bilginize
     
  7. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    haritada -22 yaptım
     
  8. dr.arrican

    dr.arrican LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    22 Haziran 2013
    Mesajlar:
    623
    Beğenilen Mesajları:
    132
    basınç gözükmüyor, map sensörü yok mu acaba?
     
  9. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    selam enj. hortum map sensörüne gidiyor map sensörümde iki uc var birine enj. den gelen hordum giriyor diğeride oradanda başka bir yere gidiyor anlayamadım
     
  10. dr.arrican

    dr.arrican LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    22 Haziran 2013
    Mesajlar:
    623
    Beğenilen Mesajları:
    132
    Diğeri de emme manifolduna gidiyor olmalı. Kontrol edin. Soketleri de bir gözden geçirin.
     
  11. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    tamam teşekkür ederim
     
  12. Destek

    Destek Administrator Staff Member

    Katılım:
    19 Ekim 2011
    Mesajlar:
    4.314
    Beğenilen Mesajları:
    1.097
    İkinci resimde map sensörü seçeneği pasif yapılmış. Aktif yapmalısınız.
    Otomatik kalibrasyondan sonra hiç müdahele etmeden aracı bir müddet kullanın.
    Sondan ikinci ve üçüncü resimde bulunan ekranda çarpanlar oluşunca ve basıncı görünce yorumlayabiliriz.
     
  13. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    selam teşekkür ederim tamam yapayım
     
  14. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    soru 1:) ayar panali yazıyor harita f7 de o işaretlimi olması gerekiyor
     
  15. Destek

    Destek Administrator Staff Member

    Katılım:
    19 Ekim 2011
    Mesajlar:
    4.314
    Beğenilen Mesajları:
    1.097
    Bir süre klikleyip denemenizde fayda var. Oto. adaptasyon olması gerekiyor.
    Sürekli açık olmaması laızm.
     
  16. maycicek

    maycicek UZMAN

    Katılım:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    2.607
    Beğenilen Mesajları:
    864
    vakum (bar) değeri de yüksek, rölantide o kadar yüksek olmaması lazım, gaza tam bastığınızda değer ne oluyor? 1 bara yaklaşması lazım.
     
  17. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    selam bazı ayarlar yanlış imiş resetledim daha sonra bildiğim yerleri dogru yapmaya çalıştım otamaik kaliribasyon normal bir şekilde tamamladı aşağıdaki resimde olması gerekenleri yazabilirmisiniz [​IMG]
     
  18. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    araçımız şu anda tatmin edici bir şekilde iyileşti performans süper ayar opanelindeki otamatik ayarlama işaretlimi olacak bu şekilde bıraktım ?
    [​IMG]
     
  19. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    vakumla ve bar degerleri hep aynı kalıyor bütün devirlerde




    [​IMG][​IMG][​IMG]


    [​IMG][​IMG]
     
  20. mahirK

    mahirK LPG-C01a-pro Kullanıcısı

    Katılım:
    27 Aralık 2014
    Mesajlar:
    476
    Beğenilen Mesajları:
    82
    yorumlarınızı bekliyorum
     

Sayfayı Paylaş